هــــــــــه..

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

به بعضیا باس گفت:

میخوای مث من باشی؟!؟!

هـــــــــه..

موفق باشی...



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت11:46---10 بهمن 1393
سلام عزیزم وبت توپه ببخشید زودتر بهت سر نزدم اخه بعده امتحانات نتم قطع شد...ولی بازم ممنون که بهم سر زدی اها راسی اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن موفق باشی گلم فعلا
پاسخ:مررررسی


amir
ساعت11:56---9 بهمن 1393
قدیمی بود
حالا مثلا چه تحفه ای هستی؟
پاسخ:ببند..


milad7
ساعت14:41---2 بهمن 1393
اهل کجا بودنت مهم نیست

اهل و بجا بودنت مهمه،

منطقه زندگیت مهم نیست

منطق زندگیت مهمه…


sahar & zahra
ساعت20:49---20 دی 1393
اعتماد بنفس نیس کههههههههه
گووووووووز میخورین الکی
پاسخ:میاااااااااااای سحر؟؟؟؟؟؟>_<


دختر شیشه ای
ساعت13:20---17 دی 1393


⇄چند خطے راجب خودم⇆


☜مَـــــــــــــــن...


یه وَقتایــے پروبازی درآوردم•••


یه وَقتایــے بخشیدم•••


یه وَقتایــے عاشق یه بی ارزش شدم✘•••


یه وَقتایــے افتادم•••


یه وَقتایــے توبیداری کابوس دیدم??•••


یه وَقتایــے ضربه خوردم•••


یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم ??•••


حالا باید بگــــــــم


من از تــمــوم اینا درس گرفتم????


حالا خوشحالم که خودمم????


خلاصه بگم باخودت نگو طفلی کسی رو نداره??✘


تنهام چون دیگه به عشق اعتقادي ندارم.


تنهام چون دلم هرزه نيست كه هرشب توي قلب يكي باشه.


تنهام چون يادگرفتم به هركسي اعتمادنكنم.


آره تنهام چون كسي روپيدانكردم



كه لياقت داشته باشه صاحب تمام من باشه
پاسخ:likeeee


barana
ساعت20:03---16 دی 1393
الی جونم چه
اعتماد بنفسی داری
پاسخ:eli kolan etemad be nafsesh balaaaast ;-)


ƬƜƠ ԼƠƔЄƦƧ
ساعت10:43---16 دی 1393
بسیییییییاااااااااااااار وب عالی داری...
لینکت کردم... لینکم کن
پاسخ:mrc azizam.hatman


تا ابد گرفتار
ساعت15:55---15 دی 1393
عالی بود
پاسخ:tnx


بهار رویاهایمان
ساعت9:48---15 دی 1393
وظیفه دونستم بیام وبتون... وب جالبی داریا...
پاسخ:mrc doost asis..:-)


milad7
ساعت15:26---13 دی 1393


ﺩﻭ ﻧَﻔـــَــﺮﻭ✖✌

ﻫﯿــــﭽْﻮَﻗــــﺖ ﻧَﻤﯿـــــﯿﺒﺨﺸﻤــــ ����

ﺍﻭﻧـــــﯽ ﮐـــــﻪ ﭘُﺸـــﺘـِـ ﺳَــــﺮﻡ ﺣَﺮﻓــــ زد

و

اونی که ⇦ﺣَﺮﻓـــﺸـــو⇦باور کرد▼

پاسخ:like


درسا
ساعت12:57---13 دی 1393


باحال بود

الی موفق باشی
پاسخ:tnx


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
جمعه 12 دی 1393برچسب:, | 13:58 | ELHAM & NADIA |
Shik Them