عزیزم...

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

عزیزم شما نه "دافی" نه "پافی"....

شما یه " گافی " که روزگار داده وسط خلقت...!!

 



نظرات شما عزیزان:

sama
ساعت13:21---12 دی 1393
وب خوبی داری ممنون که بهم سر زدی
پاسخ:قربانت


shahram&maryam
ساعت8:09---3 آذر 1393
سلام عزیزان.خوبین؟
ممنون از اینکه به وبم سر زدین.وبت عالیه.موفق باشین.
راستی لینکتون کردم
پاسخ:خواهش..مررسی


شقی 3
ساعت19:26---1 آذر 1393
با حال بود
پاسخ:♥فداااااااااااااااااات گلم♥


negar
ساعت14:01---1 آذر 1393
شرایط خوشگل شدن دخترا :

هیچ شرایطی لازم نیست هَمشون خوشگلن
پاسخ:موافقم...


negar
ساعت13:51---1 آذر 1393
معلمم گفت : زندگی را تعریف کن...

گفتم : زندگی تعریف کردنی نیست .

ناراحت شد و نمره ام را صفر داد .

سالها بعد او را دیدم که پیر شده بود و عصا بدست راه می رفت .

جلو رفتم و گفتم : سلام استاد، زندگی را تعریف کن ...

آرام خندید و گفت :

نمره ات بیست ... زندگی را باید زیست ...!!
پاسخ:عالیی


✗ــмeнrdαdــ✗
ساعت13:42---1 آذر 1393
خوشحال میشم به وبم سر بزنی تبادل لینک کنیم

پاسخ:اوکی..


✗ــмeнrdαdــ✗
ساعت13:40---1 آذر 1393

خدایا
✘ ﺁﺭﺍﻣﺸـــﯽ ﻋﻄــﺎ ﻓﺮﻣــــﺎ ⇜
✘ ﮐـــــﻪ ﻧﺰﻧــــﻢ ﺩﻫــﻦِ یه سری از
✘ بنده هاتو ﺳﺮﻭﯾــــﺲ کنم :|√

پاسخ:like


✗ــмeнrdαdــ✗
ساعت13:38---1 آذر 1393
⇜مَشْتے ⇝

☜گُنده تَر از زَمیــــــــن کِه نیســــتے...∅
☜هستے؟؟؟✓

☜زَمین با هَمِــــــه اوباهـَــــتِشّ...↺↻

⇩زیر پاے مَنه ⇩

✘پَسّ بِکـــــــِـشْ کـنِـــــار✘


پاسخ:*_*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
شنبه 1 آذر 1393برچسب:, | 13:27 | ELHAM & NADIA |
Shik Them