حلــــه...؟!

L♥vely girls

دیووونه های مجازی

بـبیـــــن...!!

من • انتـی ویروســمو •

بخاطر ایــنکه تـو کارام دخالـــت میــکرد

پـــاک کــردم...○•

تـو که دیگه جــای خود داری...!!!حلــــــــه...؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

milad7
ساعت12:31---12 دی 1393
✔✔ لایـــ✔ــــک ✔✔

dayana
ساعت19:36---8 دی 1393
لاااااااااااااااااایک

عالی بود ^_^


پاسخ:Mr30


حانیه
ساعت12:55---4 دی 1393
براووو عالی بودددددد
پاسخ:tnx


fatemeh 17
ساعت12:48---21 آذر 1393
به بعضیا باس گفت:قربونت برم یه برنامه بزار دیگه نبینمت.
پاسخ:like


ابنبات چوبی
ساعت15:47---12 آذر 1393
سلام دخمرای خوشگل
خوبین؟؟
وبتون خعلی باحال بود
یکم از دپرسی در اومدم
دستتون درد نکنه
ایشاله همیشه موفق باشید
پاسخ:مرررسی عزیزم..


aylin
ساعت17:38---9 آذر 1393
eyyyyy bad nabood webw jalebi dari be roozesh kon

elham
ساعت8:09---9 آذر 1393
نوشته یک پزشک:
دیروز کلینیک بودم پسری اومد اسم یه دخترو رو دستش خالکوبی کرده بود...
گفت:میخوام پاکش کنم.
پرسیدم:اسم کیه؟
گفت:اسم عشقم...میخوام پاکش کنم ی اسم دیگه بنویسم...
گفتم:مگه دوتاهم عشق میشه؟!
گفت:نه یدونس!
پرسیدم:چه عشقیه که بخاطرش درد خالکوبی تحمل کردی؟
گفت:عشقی که دیروز تو دفترخونه ازدواج با عشقش تازه فهمیدم اسمشو بهم دروغ گفته بود!
پاسخ:بهت سر زدم..


elham
ساعت8:08---9 آذر 1393
دلم بایگانی رؤیاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند
چه اشتباه مهیبی !
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد
و مرا در پوشۀ تنهائی گذاشت
(برگزفته
پاسخ:like


elham
ساعت7:29---8 آذر 1393
دمـــ… ـــــا نمیتــ… ـــــونن هیـــــ … ــچ
چیـــــ… ـــــزو فرامــــ… ـــــموش کنـــ…ــن
فقـــــ. … ـــط میتـــ… ـــنن بــــ ‌‌‌… ـــــش
فکـــ…ـــــر نکنـــــ … ــن !
به منم سر بزن
پاسخ:اوکی..


شقی3
ساعت17:36---6 آذر 1393
چه قدر عصبانی و خشمناک!!!
ولی لایک
پاسخ:خخخخخخخخخ,نادیاس دیگه,مرررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
چهار شنبه 5 آذر 1393برچسب:, | 17:7 | ELHAM & NADIA |
Shik Them